Monday, October 11, 2010

semangat yang rebah di buai mimpi....

Pergh!!!aku bangun awai semangat gila nih nak pi kolej...

siap-siap pagi,ngan ada sorang mamat nih tak pernah bangun awai tiba-tiba pagi ni bangun awai...muka heppy ja,besa la awek gerak pagi...mai bilik aku ajak pi mandi dengan kuka yang berseri..hehehe,kalau tau sapadia buat tak tau sudah..
udah-udah mandi ja bersiap lah aku untuk ke kolej...

semangat gila nak masuk kuliah,pi macam besa...pekena teh 'o' panas dulu kedai ibu....
mula-mula kelas P.Islam,LR6 = everest kptm...sejuk...
starting kelas ok lagi,mai tengah-tengah pala angguk-anguk...
bila tang hujung paham-paham sendiri la...

yang bestnya,gab sampai petang..macam besa,lepak kat port la....SURAU tuk buat taik mata sebelit...
semangat bangun nak masuk kelas HOGD di 'everest kptm'....elok masuk-masuk ja miss nadia, dia kata "'ok,sign attendant sekarang...mana faraa nadia,tadi dia yang beria-ia tanya saya nak bawak laptop rrr txk...ok,saya malas nak ulang-ulang benda yang sama 2 kali...so,ramai yang tak ada...kamu boleh balik sekarang,kelas dissmiss "'    hehehe,jangan maah ek miss(kalau terbaca la,hekhek)

bila di malam hari,kami buat benda sempoi(agak sempoi la)...
mula-mula cambesa,kedarah meggi,pastu online sat....
time online tu best,da pertandingan 'comment lecturer'.....
hehe,yang SIE tu,nak tau masuk la KPTM...(aku pon bukan reti sangat psai SIE-SIE ni,mangkaq gak)

No comments:

Post a Comment